از زمان های گذشته تا به حال پوشیدن لباس های چرم جلوه خاصی در چشم مردم داشته است. هر چند قبلا بیشتر عادت داشتیم موتور سواران را با کت و پالتو چرم ببینیم اما حالا این نوع لباس یکی از محبوب ترین انواع پوشاک زمستانی در تمام جهان است. هر ساله برندهای معروف از انواع جدید پالتو چرم، بارانی چرم، شلوار چرم و انواع مختلف لباس های چرم رونمایی می کنند.

استقبال زیاد طرفداران مد و فشن از این نوع لباس از خانم‌ها و آقایان گرفته تا جوان و پیر باعث شده تا در اوایل فصل سرد در اکثر مغازه‌های لباس فروشی چند دست لباس چرم ببینیم. تا چندی پیش اغلب کت‌های تنگ و کوتاه چرم طرفداران زیادی داشتند اما حالا انواع مختلف شلوار، دامن، کراپ و بارانی نیز به لباس های چرم اضافه شدند.

اگر شما هم طرفدار جنس چرم باشید احتمالا برای ست کردن پالتو چرم و یا بارانی چرم دچار مشکل شده‌اید. خاص بودن جنس و نوع این پوشاک باعث می شود ست کردن آن با انواع مختلف لباس کمی چالش برانگیز باشد. در این مطلب مونلی 9 استایل مختلفی که می توانید با پالتو چرم و بارانی چرم داشته باشید را برای‌تان آماده کرده‌ایم تا زمستان امسال را با استایلی متفاوت آغاز کنید.

 

بارانی چرم با تیشرت سفید و لگ چرم

از آن جایی که پالتو چرم به تنهایی جلوه خاصی دارد، بهتر است با لباس‌های ساده همراه شود، تاپ و تیشرت سفید زیر پالتو چرم هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان می‌تواند استایل مناسبی باشد. لگ چرم نیز برای همراهی با بارانی چرم ایده خوبی است تا استایل شما را شلوغ نکند و ظاهری ساده و شیک برای‌تان بیافریند.

بله، برای داشتن یک لوک سر تا پا چرم، می توانید بارانی یا پالتو چرم خود را با یک لگ چرم و بوت بلند ست کنید!

 

 

پالتو چرم با دکمه‌ها و کمر بسته و شلوار جین جذب یا دامن

از زمانی که پالتو چرم به بازار آمده یکی از پرطرفدارترین استایل‌ها با این نوع لباس، بستن دکمه ها و کمربند و پوشیدن شلوار جین جذب است. این استایل ساده و شیک هم شما را گرم نگه می‌دارد و هم به همراه عینک آفتابی یک استایل کامل و کم هزینه محسوب می‌شود

 شما می‌توانید شلوار جین مشکی یا زغالی را با پالتو چرم خود ست کنید. هر چند اخیرا رنگ های تضاد محبوبیت بیشتری دارند مثلا شلوار جین آبی روشن و بارانی چرم مشکی.

کمربند کت چرم را ببیندید و آن را با یک دامن جلودکمه دار استایل کنید؛ یک استایل کلاسیک در عین حال راحت و زیبا!

 

 

پالتو چرم رنگی با تیشرت و شلوار گشاد

اگر ترندهای چند سال اخیر دنیا را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که تا چه حد شلوارهای گشاد و بگ با تیشرت و دورس اور سایز محبوب شده‌اند. یکی از استایل‌هایی که اتفاقا مورد علاقه بازیگران و سلبریتی‌های مطرح دنیاست، پوشیدن بارانی های چرم با رنگ‌های مختلف به همراه تیشرت و تاپ اور سایز است.

اگر پالتو چرم شما قهوه‌ای، قرمز و یا سفید است با شلوار جین، کتان بگ و یا مام استایل ست کنید؛ یک دورس یا تیشرت ساده نیز زیر آن بپوشید. در این نوع استایل باید دکمه های پالتو شما باز باشد تا استایل‌تان کامل شود.

 

پیراهن بلند زیر بارانی چرم

از آن جایی که پالتو چرم در کل یک پوشش ساده اما خاص محسوب می‌شود؛ می‌توانید آن را با یک پیراهن طرحدار بلند ست کنید و یک روسری یا شال را برای تزیین استایل دور گردن‌تان ببندید. احتمالا بتوانید همان پیراهنی که برای روزهای بهاری به تن می‌کردید را انتخاب کرده، یک کمربند به آن اضافه کنید و زیر پالتو چرم‌تان بپوشید. در این حالت بهتر است چکمه‌های‌تان را با رنگ شال گردن و یا پیراهن‌تان ست کنید.

 

استایل تیره همراه با پالتو چرم

اگر به رنگ های تیره علاقه دارید این سبک مناسب شما است. یک بافت طوسی تنگ به همراه شلوار جین زغالی و یا شلوار چرم زیر بارانی بلند‌تان بپوشید و یک بوت یا کفش پاشنه بلند نیز به آن اضافه کنید. همین چند جز ساده یک استایل کامل و چشم نواز برای شما خواهد بود.

 

 

استایل شلوغ و خاص با پالتو چرم کوتاه

اگر یک کت یا پالتو چرم کوتاه دارید می‌توانید این استایل را که مورد علاقه نوجوا‌ن‌های امروزی ست، تجربه کنید. شلوار چهارخانه یا طرحدار پشمی با کراپ و جلیقه رنگی به همراه چکمه های کوتاه ساده برای ست کردن پالتو چرم کوتاه انتخاب های ایده آلی هستند.

 

پالتو چرم و چکمه‌های زمستانی بلند

خیلی ها تمام سال را منتظر می‌مانند تا بتوانند در فصل سرد چکمه های بلندشان را بپوشند. اگر شما هم در خانه یک جفت چکمه بلند چرم و یا مخمل دارید، می‌توانید با یک پالتو چرم زیپ‌دار و یا دکمه‌دار بپوشید و از داشتن یک استایل خاص زمستانی لذت ببرید. این استایل مخصوصا برای روزهای برفی و بارانی به کمک شما می‌آید.

حتی می توانید برای ست کردن بارانی چرم از یک پلیور بافت مشکی، شلوار جین جذب مشکی و یک جفت بوت چرم بلند مشکی کمک بگیرید و ظاهری کاملا شیک ایجاد نمایید.

 

یک استایل رسمی و کاربردی با پالتو و بارانی چرم

اگر یک روز اداری در پیش دارید و یا باید به جلسه و قرار ملاقاتی برسید این نوع استایل را امتحان کنید. پالتو چرم به خاطر جنسی که دارد معمولا محکم و صاف روی بدن جلوه می‌کند، پس با یک پیراهن کوتاه دکمه دار و شلوار چرم و یا پارچه ای راسته به همراه یک کیف زنانه چرم استایل‌تان را کامل کنید و با خیال راحت به کارهای روزمره خود برسید.

فرقی ندارد دکمه‌های پالتو را ببندید یا باز نگه دارید؛ در هر صورت این ست برای یک روز اداری و رسمی کامل خواهد بود.

 

شلوار جین زاپدار و بافت‌های پاره

اگر اهل ریسک کردن در پوشش هستید و از ترندهای خاص خوش‌تان می‌آید، شلوار جین زاپدارتان را به همراه بوت پاشنه بلند و ژاکت گشادتان بپوشید سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید تا تضادش با رنگ مشکی به چشم بیاید. بارانی چرم را روی شانه های‌تان بیاندازید و یک استایل خاص برای خود بسازید.

 

سخن پایانی

استایل شخصی شما هر چه باشد، پالتو یا بارانی چرم یک تکه واقعا کلاسیک و جاودانه است که برای سالیان سال شما را همراهی خواهد کرد. برای ست کردن پالتو و بارانی چرم می توانید از عناصر پوشش متفاوتی استفاده نمایید!

چه بخواهید به یک ملاقات شبانه برای صرف شام بروید و یا یک عصرانه با دوستان خود میل کنید، روش های زیادی برای ست کردن پالتو و بارانی چرم خود خواهید داشت که در نهایت استایل چشم نواز و هیجان انگیزی را خواهید داشت. از 9 استایلی که برای ست کردن پالتو و بارانی چرم ذکر کردیم، حتما دو یا سه مورد را امتحان کنید و از داشتن یک تیپ شیک و منحصر به فرد لذت ببرید!

به یاد داشته باشید خلاقیت و شجاعت نگاه شماست که می‌تواند یک استایل خاص و راحت را برای‌تان به ارمغان آورد.

در مونلی با افتخار پالتو و بارانی چرم با بالاترین کیفیت را تولید می کنیم. اگر شما هم مشتاق به داشتن یک پالتو چرم هستید، همین حالا از فروشگاه آنلاین ما دیدن نمایید.